FAQ voor kopers
Kan ik mijn product terugsturen als ik hem niet leuk vind?
Helaas kan dat niet. We benadrukken dat je een donatie doet. Daar krijg je, als bedankje, een T-shirt voor. Je koopt dus geen T-shirt.
Er zit een productiefout in mijn kledingstuk. Kan ik een nieuwe krijgen?
Ondanks dat wij de kleding met heel veel zorg bedrukken, kan het gebeuren dat er toch een fout in zit. Zoals een hele scheve bedrukking of een dichtgenaaide mouw. Neem dan contact met ons op. Doe daar wat foto’s bij van de onregelmatigheden. Wij laten dan zsm van ons horen.
Wanneer kan ik mijn product verwachten?
We beginnen met bedrukken aan het einde van de campagne. Dan proberen we binnen twee weken jouw bestelling bij je te bezorgen, maar liefst sneller, natuurlijk. Als de campagnevoerder gekozen heeft om zelf de distributie te doen, durven we niet te zeggen wanneer dit plaatsvindt. Maar ook in dit geval zorgen wij dat de kleding binnen 2 weken bij hem/haar is.
Ik woon in een ander land dan in Nederland. Kan ik ook bestellen?
Jazeker! Wij verzenden ook buiten Nederland. Daar zitten dan natuurlijk wel hogere kosten aan vast.
Wat doen jullie met mijn adresgegevens?
Zoals in onze privacyvoorwaarden te lezen is, gebruiken we jouw gegevens alleen om te zorgen dat het T-shirt bij je aankomt.
Ik wil graag namens iemand anders een campagne opstarten. Kan dat?
Natuurlijk kan dat. Superlief zelfs, als je dat doet.
Kan ik voor iemand anders iets bestellen?
Tuurlijk. Leuk ook. En ja, dat kan. Vul bij het adres de contactgegevens in van de persoon die je wilt verrassen, dan regelen wij de rest.